فروش لوله آبرسانی, لوله پلی اتیلن, لوله پلی اتیلن آبرسانی

فروش لوله آبرسانی اهواز 1402

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

مقدمه: شما چه اطلاعاتی در مورد لوله های آبرسانی دارید؟!ما در این مقاله قصد داریم در مورد این لوله ها اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.باما همراه باشید

لوله آبرسانی چیست؟

لوله کشی، نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز یک بنا ایجاد می کند و انجام درست آن می تواند از هزینه های بسیار بالا جلوگیری کند و مانع اتلاف منابع شود و بهداشت و سلامت افراد را مدنظر قرار دهد. در تاسیسات ساختمان‌ ها با توجه به جنس، کاربرد و نحوه اتصال، از لوله‌ های متفاوتی استفاده می کنند.

 

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

۱.لوله‌ های آبرسانی از جنس چدن 

نوعی دیگر از انواع لوله‌ های آبرسانی می توان به لوله‌ های چدنی اشاره کرد که این نوع لوله خود به دو دسته مستقل تقسیم می‌ شوند:

  • لوله‌ های چدنی سرتوپی
  • لوله‌ های چدنی سرتخت
فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

۲.لوله‌ های آبرسانی گالوانیزه در اهواز

لوله های گالوانیزه شامل دو نوع لوله از جنس آهن و فولاد هستند که در این قسمت در مورد آن صحبت می کنیم:

  • لوله‌ های آهنی گالوانیزه: جنس این نوع لوله‌ ها آهنی بوده و به دلیل داشتن رنگ‌ های تیره قابل شناسایی هستند.

لوله‌ های فولادی گالوانیزه: جنس بکار رفته در ساخت این نوع لوله‌ ها از فولاد است و از لحاظ قدرت می‌ توان گفت در برابر اسید ها حالت خود را حفظ می‌ کنند و به مشکل برنمی خورد.

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

۳.لوله‌ های آبرسانی پلیکا در اهواز

لوله های آبرسانی نوع مشابه لوله‌ های یو پی وی سی هستند که شباهت زیادی به لوله‌ های ذکر شده دارند، این لوله‌ ها از نظر کاربرد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از لحاظ کیفیتی  جایگاه بالایی دارند، گفتنی است که طراحی و شکل ظاهری لوله‌ های پلیکا بر اساس استانداردهای روز دنیا می‌ باشد. لازم به ذکر است که هزینه تهیه این نوع لوله در مقایسه با لوله‌ های یو پی وی سی به مراتب بالاتر است و همین امر باعث می‌ شود که نظر مصرف‌ کنندگان در زمان انتخاب بین این دو نوع لوله بیشتر به سمت استفاده و خرید لوله‌ های یو پی وی سی جلب شود.

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

۴.لوله‌ های آبرسانی (PVC) پی وی سی در اهواز

اگر به دنبال یافتن مشهور‌ ترین نوع لوله‌ های آبرسانی هستید، بدون شک اگاه باشید که این نوع لوله، همان نوع معروف است. جالب است بدانید که لوله‌ های پی وی سی از سال ۵۸ تاکنون در کشور ما مورد استفاده قرار گرفته و معروف شده اند و به علت مناسب بودن مدل و ساختار این لوله، به سرعت استفاده از آن رایج شده همچنین در صنعت ساختمان سازی بسیار مناسب و کار راه انداز محسوب می‌ شود. از نظر سایز بندی لوله‌ های پی وی سی انواع و کاربردهای گوناگونی دارند، رنگ انتخابی برای این لوله‌ ها رنگ  سفید  بوده و کاربرد لوله‌ های گفته شده هم بصورت گسترده دربخش آبرسانی می‌ باشد.

پیش از رایج شدن لوله‌ های یو پی وی سی، از لوله‌ هایی که از جنس فلز تهیه می‌ شدند استفاده می‌ شد، اما به مرور زمان افراد فعال در این زمینه به عیب هایی در این نوع لوله‌ ها پی بردند و بعد از مدت کوتاهی، لوله‌ های یو پی وی سی جای لوله‌ های فلزی را گرفتند و علت آن راهم می‌ توان کاربرد مناسب و دقیق‌ تر این نوع لوله دانست.

لوله‌ های یو پی وی سی به دلیل خاصیت مکانیکی که دارند همواره مورد توجه و استفاده قرار گرفته و در جایگاه بهترین نوع لوله‌ ها قرار دارند. در زیر به معرفی برخی از ویژگی‌ های مثبت و منفی موجود در لوله‌ های یو پی وی سی اشاره کرده ایم:

ویژگی‌ های مثبت:

۱.لوله‌های پلی اتیلن از نظر ساختاری، دارای کیفیت بالایی هستند.

۲.لوله‌های پلی اتیلن جزء لوله‌ هایی هستند که عمر طولانی دارند.

۳.این نوع لوله از طریق حرارت (جوش های حرارتی) بهم اتصال پیدا میکند.

۴. از وزن مناسبی برخودارند. (سبک هستند)

۵.قدرت بالایی در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله‌ ها از خود به نمایش می‌ گذارند.

ویژگی‌ های منفی:

۱.این نوع لوله‌ ها فقط در سیستم آبرسانی شهری و منابع دولتی مورد استفاده قرار گرفته و علت آن هم هزینه بالای آن برای مصارف ساختمانی می‌ باشد.

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

۶.لوله‌ آبرسانی پوشیفت اهواز

یکی دیگر از انواع لوله‌ های آبرسانی در شبکه‌ های شهری می‌ باشد که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و علت آن هم داشتن مزیا و معایبی است که ذکر کرده ایم:

ویژگی‌ های مثبت:

۱.راه اندازی لوله‌ های پوشیفت در مقایسه با دیگر لوله‌ ها با سهولت بیشتری انجام می‌ گیرد.

۲.لوله‌های پوشیفت در انواع مختلفی از نظر سایزبندی تولید شده‌ اند.

۳.از لوله‌ های پوشیفت می‌ توان بصورت همزمان با دیگر لوله‌ ها در انجام اتصالات استفاده کرد.

۴.اگردر امورات لوله کشی از این نوع لوله استفاده کنید، به مشکل نشتی آب بر نمی خورید.

ویژگی‌ های منفی:

۱.این نوع لوله از نظر ظاهری نمونه‌ های مشابهی دارد و تفاوت آن در قیمت‌ ها مشخص می‌ شود، از این رو به دلیل کاهش هزینه کیفیت را فراموش نکنید.

فروش لوله آبرسانی اهواز

فروش لوله آبرسانی اهواز

۷.لوله‌ آبرسانی پلی پروپلین اهواز

این لوله‌ ها با نماد PPهم قابل تشخیص است. این لوله به عنوان یکی از انواع لوله‌ های آبرسانی خاص بشمار می‌ رود. به واسطه انجام جوش‌ های حرارتی با یکدیگر مرتبط می‌ شود و از نظر توان و قدرت جایگاه ویژه‌ ای به نسبت لوله‌ های دیگر دارند.

فروش لوله آبرسانی اهواز

از آنجا که شناخت انواع لوله پلی اتیلن با کیفیت های مختلف کار بسیار دشواری است بهترین راه برای شناخت بازار٬ شناخت فروشندگان معتبر است٬ زیرا درصورتی که شما خرید خود را از فروشندگان معتبر انجام دهید٬ خیالتان از بابت اطلاعاتی که در ارتباط با لوله پلی اتیلن فاضلابی به شما میدهند بسیار راحت است.

 

فروشندگان معتبر بسیار زیادی در شهر ساری وجود دارند که با جست و جوی ساده در اینترنت می توانید به انها دسترسی پیدا کرده و لوله آبرسانی مورد نظر خود را از آنها خریداری نمایید.

 

نمایندگی های مجاز فروش لوله آبرسانی اهواز

در کل ایران بلکه نه فقط در شهر اهواز نمایندگی های گوناگونی برای فروش لوله آبرسانی  وجود دارد. عموما در مورد لوله آبرسانی اطلاعات تخصصی ندارد بنابر این جایز است که از نمایندگی های معتبر فروش لوله آبرسانی خرید کنند. که تیم ما به شما نمایندگی معتبری مانند وزین پایپ را پیشنهاد می دهد که این نمایندگی با بیش از 3 دهه تجربه بهترین نمایندگی برای فروش لوله آبرسانی در ایران می باشد

فروش لوله آبرسانی اهواز از فروشگاه وزین پایپ

وزین پایپ با بیش از ۳ دهه تجربه در خصوص خرید و فروش لوله آبرسانی شیراز و دیگر لوله های پلی اتیلن٬ همواره در تلاش بوده تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهد.

در صورتی که تصمیم دارید تا در ارتباط با لوله آبرسانی اهواز اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در صفحه تماس با ما و یا از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات لازم را در خصوص فروش لوله آبرسانی اهواز از ما کسب نمایید.

جهت استعلام قیمت لوله آبرسانی می توانید از طریق لینک های قرار داده شده در زیر اقدام نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله فاضلابی

قیمت لوله آبرسانی

قیمت لوله کشاورزی

قیمت لوله مخابراتی

قیمت لوله گازرسانی

قیمت لوله نوار آبی

قیمت لوله مشکی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...