خرید لوله کشاورزی, لوله پلی اتیلن, لوله پلی اتیلن کشاورزی

خرید لوله کشاورزی اصفهان 1402

خرید لوله کشاورزی اصفهان

خرید لوله کشاورزی اصفهان

مقدمه: لوله پلی اتیلن کشاورزی نسل جدیدی از لوله های پلی اتیلن است که در گریدها و نوع های مختلفی تولید شده است، این لوله ها بخاطر کاربردهای بسیار زیادی که دارد هر روز طرفدارن بیشتری به خود جذب می کند، کنترل آب مصرفی، جلوگیری از هدر رفت آب، عمر طولانی، سبک بودن، نصب آسان، استحکام بالا، مقاوم در مقابل خوردگی این موارد نامبرده شده بخش کوچکی از مزیت  های این لوله است.

خرید لوله کشاورزی اصفهان

انواع لوله های کشاورزی

در کشاورزی از لوله های مختلفی استفاده می شود که در ادامه انواع آنرا برای شما نام برده و شرح می دهیم.

 

لوله پلی اتیلن (PE) کشاورزی

لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی و دیگر صنایع کاربردهای بسیار زیادی دارد که می‌توان به کنترل منابع آبی، جلوگیری از هدر رفتن آب و … اشاره داشت. از لوله‌های پلی اتیلن بیشتر در صنعت کشاورزی به دلیل دوام بالا، نصب راحت، مقاومت زیاد در برابر نور خورشید و خوردگی، هزینه کم و مقرون به صرفه، وزن کم، انعطاف پذیری، تنوع در سایز و … استفاده می‌شود.

خرید لوله کشاورزی اصفهان

لوله پی وی سی کشاورزی

لوله‌های پی وی سی، دارای رنگ‌های سفید یا خاکستری هستند اما از معایب این لوله‌ها می‌توان به قابل اشتعال بودن آن‌ها و شکننده بودن در دمای زیر صفر درجه سانتی‌گراد اشاره کرد.

باید بدانید که اشتعال این نوع لوله‌ها در همان قسمت باقی می‌ماند و به دیگر قسمت‌های لوله منتقل نمی‌شود. این نوع لوله‌ها با تابش نور خورشید کیفیت اولیه را نخواهند داشت و در اثر حرارت، مقاومت خود را نیز از دست می‌دهند، به همین دلیل نمی‌توان از آن‌ها برای لوله‌های انتقال آب گرم استفاده کرد.

اما با وجود تمامی این معایب، این لوله‌ها به دلیل اتصال آسان و راحت، وزن کم، مقاومت شیمیایی بالا، عدم نیاز به رنگ آمیزی و … در سیستم آبیاری کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های پی وی سی به دو دسته یو پی وی سی و سی پی وی سی تقسیم می‌شوند که در لوله‌های پی وی سی میزان کلر زیادتری استفاده شده در نتیجه مقاومت بالاتری دارد.

خرید لوله کشاورزی اصفهان

لوله پلی پروپیلن (PP)

این نوع لوله کاربردی مانند لوله‌های پی وی سی دارد اما دارای مقاومت بالا تر با کاربردهای متنوع‌ تر می‌باشد. لوله‌های پلی پروپیلن تا حداقل ۵۰ سال دوام دارند. لوله پلی پروپیلن دارای انواع کو پلیمر ضربه‌‌ای، همو پلیمر و کو پلیمر اندام می‌باشد. در سیستم آبرسانی زمین‌های کشاورزی از لوله‌ها سفید و سبز پلی پروپیلن استفاده می‌شود.از این نوع لوله در سیستم آبیاری کشاورزی به صورت سرد و گرم استفاده می‌شود زیرا مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد. اما اگر در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد شکننده خواهد شد.

خرید لوله کشاورزی اصفهان

لوله چدنی

لوله‌های چدنی از انواع لوله‌‌های آبیاری کشاورزی می‌باشند که با عنوان دو سر تخت و دو سر توپی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نوع دو سر تخت از بست مخصوصی استفاده می‌شود. اما نوع سر توپی دارای دو نمونه یک سر توپی و دو سر توپی می‌باشد که از سرب و کنف برای اتصال آن‌ها استفاده می‌شود. در میان این دو نوع لوله چدنی نوع سرتخت نسبت به نوع سر توپ دارای استقامت و مقاومت بسیار زیادتری می‌باشد و در برابر فشارهای انبساطی آسیبی نمی‌بیند.

خرید لوله کشاورزی اصفهان

لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه به لوله‌هایی می گویند که در آن‌ها با استفاده از یک لایه روکش روی از آهن یا فولاد محافظت می‌شوند تا دچار زنگ‌زدگی نشوند. در نتیجه گالوانیزه از جنس روی می‌باشد و راهی ساده برای جلوگیری از زنگ‌زدگی فولاد و آهن است. رنگ لوله‌های گالوانیزه خاکستری تیره می‌باشد. این لوله‌ها با قطر ۵ تا ۸ اینچ برای آبرسانی و آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. که می‌توان از اتصالات برای تغییر در قطر مسیر لوله کشی استفاده کرد. از لوله گالوانیزه به دلیل روکش محافظ، طول عمر زیاد، هزینه مقرون به صرفه و … استفاده می‌شود.

خرید لوله کشاورزی اصفهان

خرید لوله کشاورزی اصفهان

از آنجا که شناخت انواع لوله کشاورزی با کیفیت های مختلف کار بسیار دشواری است بهترین راه برای شناخت بازار٬ شناخت فروشندگان معتبر است٬ زیرا درصورتی که شما خرید خود را از فروشندگان معتبر انجام دهید٬ خیالتان از بابت اطلاعاتی که در ارتباط با خرید لوله کشاورزی اصفهان به شما میدهند بسیار راحت است.

 

فروشندگان معتبر بسیار زیادی در شهر اصفهان وجود دارند که با جست و جوی ساده در اینترنت می توانید به انها دسترسی پیدا کنید و لوله کشاورزی مورد نظر خود را از آنها خریداری کنید.

 

نمایندگی های مجاز خرید لوله کشاورزی اصفهان

در کل ایران بلکه نه فقط در شهر اصفهان نمایندگی های گوناگونی برای خرید لوله کشاورزی  وجود دارد. عموما در مورد لوله کشاورزی اطلاعات تخصصی ندارد بنابر این جایز است که از نمایندگی های معتبر خرید لوله کشاورزی خرید کنند. که تیم ما به شما نمایندگی معتبری مانند وزین پایپ را پیشنهاد می دهد که این نمایندگی با بیش از 3 دهه تجربه بهترین نمایندگی برای خرید لوله کشاورزی در ایران می باشد.

 

خرید لوله کشاورزی اصفهان از فروشگاه وزین پایپ

وزین پایپ با بیش از ۳ دهه تجربه در خصوص خرید لوله کشاورزی اصفهان و فروش  و دیگر لوله های پلی اتیلن٬ همواره در تلاش بوده تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهد.

در صورتی که تصمیم دارید تا در ارتباط با خرید لوله کشاورزی اصفهان اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در صفحه تماس با ما و یا از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات لازم را در خصوص خرید لوله کشاورزی اصفهان از ما کسب نمایید.

جهت استعلام قیمت لوله کشاورزی می توانید از طریق لینک های قرار داده شده در زیر اقدام نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله فاضلابی

قیمت لوله آبرسانی

قیمت لوله کشاورزی

قیمت لوله مخابراتی

قیمت لوله گازرسانی

قیمت لوله نوار آبی

قیمت لوله مشکی

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...