لوله پلی اتیلن, خرید لوله فاضلابی, دسته بندی نشده, فروش لوله فاضلابی, لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله های پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار : اصل ایده ساخت لوله پلی اتیلن کرتیوب دار (لوله پلی اتیلن کورتیوب دار)با دیواره ساختمند برای صرفه جوئی در مصرف مواد و بالا بردن استحکام آنها بوده است. استفاده از مواد HDPE به همراه استفاده از ساختارهای مناسب موجب شده که این لوله از انعطاف پذیری بالائی نیز برخوردار گردند.

بیشتر بخوانید : لوله پلی اتیلن فاضلابی

در لوله های دوجداره پلی اتیلن کورتیوب موضوع تامین فشار حلقوی مخزن از طریق تیوب بدون هسته ای که دور آن از جنس پلی پروپیلن چرخیده است تامین می گردد. بدلیل بی هسته بودن این تیوب هزینه تمام شده تولید در این روش پایین خواهد بود.

 اما در لوله های دوجداره پلی اتیلن اسپیرال موضوع تامین فشار حلقوی و تنش در مقابل خاکی که روی لوله ریخته می شود از طریق تیوبی که بصورت پر دور مخزن یا لوله چرخیده است تامین می گردد. در این لوله ها و مخازن قیمت تیوب بدلیل پر بودن تیوب از پلی اتیلن قیمت تمام شده تولید بالاتر می باشد ، در بحث میزان مقاومت هیچ تفاوتی فیمابین لوله های کورتیوب و اسپیرال وجود ندارد.

لوله های پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

مزایای لوله پلی اتیلن کرتیوب دار

یکی از مهم­ترین مواردی که در هنگام تهیه و تأمین لوله­ های انتقالی در صنعت باید به آن توجه داشت مزایای آن هاست که با اطلاع داشتن از آن ها  متوجه میشوید مناسب کدام صنعت و  دارای چه کاربردی هستند.

لوله کرتیوب دار شرکت وزین پایپ از سایز قطر ۳۰۰ میلی متر تا ۳۵۰۰ میلی متر بوده و جوشکاری اکستروژنی (مطابق با استاندارد DVS) و الکتروفیوژنی برای تمام سایزها وجود دارد. ضمناً توصیه شرکت برای آب بندی لوله های پلی اتیلنی تا سایز ۱۲۰۰میلی متر با واشر می باشد. واشرهای مورد استفاده در محصولات این شرکت از جنس EPDM می باشد. همچنین لوله پلی اتیلن به همراه تمامی اتصالات پلی اتیلن اعم از منهول های پلی اتیلنی، زانوها، سه راهی و … به عنوان یک سیستم جامع و یکپارچه ارائه می شود.

  • طول عمر بسیار بالا: لوله­ های کورتیوپ به دلیل ظاهر مارپیچ مانند بیرونی و صاف داخلی به طور کامل قابلیت تحمل فشار را دارند و ضمن اینکه محل جوش این لوله­ ها نیز به وسیله­ی تکنولوژی جوش اکستروژن است و همین عوامل سبب مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالای آن ها می ­شود.
  • انعطاف بالا: لوله­ های کورتیوپ  ساختار Rigid غیر قابل انعطاف ندارند و در برابر فشارهای وارد شده مقداری خاصیت خمش دارند ولی به هیچ وجه دچار شکستگی نمی­ شوند که این مورد با توجه به قرارگیری در زیر زمین بسیار حائز اهمیت است.
  • وزن کم: ساختار و مواد اولیه پلی اتیلنی سبب شده که با وجود ساختاری دو لایه وزن زیادی نداشته باشد و همین ویژگی در جابجایی راحت ­تر و هزینه ­های کمتر حمل و نقل بشدت تأثیرگذار است. لذا با مقایسه­ ی این نوع لوله­ ها با لوله­ های فولادی، چدنی و غیره متوجه اختلاف زیاد وزن خواهید شد.
  • امکان بهره گیری از جوش اکستروژن: جوش اکستروژن در محل اتصال لوله­ های کورتیوپ باعث شده تا هیچ نشتی و نقطه ضعفی وجود نداشته باشد. این نوع شیوه­ی اتصال جزئی از شیوه­ های مدرن اتصال لوله ­های انتقالی در صنعت است.

 

لوله های پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

  • عایق الکتریسیته: به دلیل کاربرد این نوع لوله ­ها در صنایع مختلف و همچنین انتقال مایعات ساختار آن کاملا عایق جریان الکتریسیته است چرا که از پلی اتیلن استفاده شده و پلاستیک ­ها نیز عایق جریان برق هستند لذا در صورت حوادث الکتریسیته، خطری متوجه کادر فنی و نیروی انسانی نخواهد شد.
  • عدم رسوب پذیری مایعات: از جمله مهندسی ­های انجام شده در طراحی و ساخت لوله ­های کورتیوپ کاروگیت این است که سطح داخلی آن را کاملا صاف در نظر گرفته­اند تا عبور مایعات و سیال­ها با سرعت زیاد انجام شود. سرعت زیاد عبور مایعات امکان ته نشیتی را به حداقل و حتی صفر می­ رساند و همین امر هزینه­های تعمیر و بررسی را به حداقل ممکن خواهد رساند.
  • مقاومت در برابر خوردگی: همانطور که گفتیم از کاربردهای لوله­ های کورتیوپ کاروگیت انتقال مواد شیمیایی مانند اسیدها و بازهاست که خاصیت خورندگی بسیار زیاد دارند و در صورتی که بر لوله­ انتقالی اثر بگذارند به مرور زمان سبب پوسیدگی آن نیز خواهند شد و همین امر زمان تعمیر مجدد و یا حتی تعویض را کاهش خواهد داد و به نوبه­ی خود هزینه­ی زیادی را ایجاد خواهد کرد اما این نوع لوله­ ها مقاومت بسیار بالایی دارند و هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی ­شود.
  • مقاومت فیزیکی: در برخی موارد و در سال ­های گذشته در صنایع مختلف شاهد حمله میکروارگانیسم­ ها به این نوع لوله ­ها در زیر خاک بودیم که با آسیب­ های فیزیکی زیادی همراه بود اما با توجه به بکارگیری مواد اولیه ساخت بسیار مقاوم، این امکان نیز به صفر رسیده و می ­توان گفت در برابر هر نوع آسیبی مقاوم هستند.
  • مقاومت در برابر V: سطح خارجی لوله­ های کورتیوپ کاروگیت نیز همانند رده­ های قبلی مثل اسپیرال به دلیل بهره مندی از کربن سیاه بالا توانسته مقاومت بسیار خوبی در مقابل اشعه­ی ماوراء بنفش خورشید از خود نشان دهد که در صورت نبود این ماده و روکش خارجی در طی زمان، سطح این لوله­ ها به شدت شکننده می­ شود.
لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

کاربردهای لوله های پلی ­اتیلن دوجداره (کورتیوب دار)

لوله  پلی اتیلن کروتیوپ دار ، به دلیل مقاومت در برابر خوردگی در محیط های مختلف ، وزن کم ، حمل و نقل آسان ، فرآیند تولید ساده ، امکان تولید با قطرهای بالا و …، به عنوان جایگزین مناسب برای سایر لوله ها، مطرح و کاربرد آن ها رو به افزایش است . لوله های پلی اتیلن دوجداره کروتیوپ ، با توجه به استحکام لایه داخلی و بیرونی همچنین برخوردار بودن از مقاومت بالا در محیط های با خواص متفاوت ، کاربردهای متنوعی پیدا کرده است .

کاربرد لوله پلی اتیلن کروتیوپ دار :

  •  شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی .
  •  شبکه های جمع آوری آب های سطحی در شهرها و مناطق صنعتی و کشاورزی .
  •  شبکه های آب رسانی، آبیاری و زهکشی .
  •  انتقال مواد صنعتی هم چون اسیدها ، بازها ، نمک ها و….
  •  مخزن ذخیره مواد و مایعات

لوله های پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

معایب لوله های پلی اتیلن کورتیوب دار

برخلاف دارا بودن مزایای بسیار گسترده، این لوله‌های شیاردار دارای معایب چندانی نمی‌باشند. از جمله معایب محدود انواع لوله فاضلابی دوجداره میتوان به:

  • گرانی لوله کاروگیت در قیاس با لوله پلیکا برای موارد ساختمانی
  • و عدم تحمل فشارهای داخلی (تا حداکثر 1.5 بار)

اشاره نمود. البته که در هر دو مورد نیز توجیهات خاصی وجود داردر. اول آنکه این لوله‌ها معمولاَ برای موارد ساختمانی استفاده نمیشوند. و دوم اینکه این لوله‌های بیشتر برای مقاومت در برابر فشارهای بیرونی کاربرد دارند، برای فشارهای داخلی مقاومت ندارند.

لوله های پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

لیست هزینه خرید

انعطاف پذیری و قابلیت تحمل خمش های زیاد از جمله ویژگی های برجسته لوله کر تیوب است. شما می توانید به راحتی این لوله را در هر شکل و زاویه ای نصب کنید.

وزین پایپ بابیش از 3 دهه تجربه در زمینه تولیدو توضیعانواع لوله و اتصالات پلی اتیلن ،یکی از پیشگامان این صنعت به شمار می آید. هزینه ها  شامل قیمت خرید لوله ها و هزینه های نصب می شود. با مراجعه به وب سایت وزین پایپ و ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش کارخانه ارتباط برقرار کرده و خرید خود را با خیالی راحت و قیمتی مناسب انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لیست قیمت انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات میتوانیداز طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در سایت با مشاوران فروش ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

لوله پلی اتیلن کورتیوب دار

جمع بندی

استفاده از لوله پلی اتیلن کورتیوب دار، می تواند باعث صرفه جویی در مصرف آب، بهبود کیفیت آب مصرفی، کاهش آفات گیاهی و حفظ کیفیت خاک شود.
– لوله ­های کورتیوب دار ا دارای گام، زبانه و سیم الکتروفیوژن یا واشر می باشند.

وزین پایپ ، با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت ، به مشتریان خود کمک میکند تا انتخاب هایی هوشمندانه داشته باشند.

دیگر مزایای شرکت وزین پایپ دارای مزایای لوله های پلی اتیلن و پلیمری گرفته تا تحلیل هزینه های اولیه و بلند مدت و راهنمایی های مفید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...