لوله پلی اتیلن, دسته بندی نشده

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن

لوله‌ پلی‌اتیلن که به اختصار PE گفته می‌شود، نوعی لوله است که از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می‌شود. قبل از تولید محصول نهایی لوله پلی‌اتیلن، زمانی که مونومرهای اتیلن تحت عمل پلیمریزاسیون قرار می‌گیرند پلی‌اتیلن تولید می‌گردد.

پلی‌اتیلن در گروه گرمانرم‌ها طبقه‌بندی می‌شود که خاصیت ترموپلاستیک دارد. یعنی می‌توان با گرم کردن و ذوب کردن در آن تغییر شکل ایجاد نمود. از خصوصیات پلی‌اتیلن‌ها می‌توان به مقاوم‌ بودن، منعطف بودن و طول عمر بسیار زیاد اشاره کرد. پلی‌اتیلن‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که معیار این تقسیم‌بندی دانسیته و یا چگالی پلی‌اتیلن در زمان تولید است.

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله های پلی اتیلن 32 میلیمتری که با عنوان لوله های 1 اینچی نیز شناخته میشوند، ابزاری بسیار پراستفاده در صنعت آبیاری تحت فشار می باشند و به صورت گسترده ای در آبیاری بارانی و زیرسطحی و قطره ای مورد استفاده قرار میگیرند. این لوله با استفاده از مواد اولیه PE100 تولید شده است که به صورت مستقیمی در افزایش طول عمر لوله موثر می باشد.

تولید لوله با توان تحمل فشار 16 بار ، یکی از دلایل اصلی استفاده از این لوله در سیستم های آبیاری تحت فشار است و گزینه ای بسیار ویژه برای لوله 32 میلیمتری محسوب می شود.

ضخامت جداره ی داخلی این لوله برابر با 3.0 میلیمتر می باشد که یکی از مهمترین دلایل افزایش فشار قابل تحمل در لوله است. همچنین وزن هر متر از این لوله برابر با 0.282 کیلوگرم می باشد. لوله های 32 میلیمتری 16 بار به صورت کلافی و در اندازه های 150 تا 300 متری قابل ارائه می باشند.

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

بیشتر بخوانید : لوله پلی اتیلن دو جداره

کاربرد لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

پلی اتیلن ۳۲؛ این‌ها لوله‌هایی هستند که ویژگی‌های مکانیکی خوبی دارند. از این رو برای کاربردهای بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند ازلوله‌های پلی اتیلن 32 میلیمتری مناسب برای استفاده در برنامه‌های مختلفی مانند آبرسانی شهری، تأمین آب ساختمان، انتقال آب با فشار بالا از مخازن و آبیاری تحت فشار هستند. این بیان می‌دهد که آن‌ها برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت، طراحی شده‌اند.

لوله‌های پلی اتیلن استاندارد 32 میلیمتری با انعطاف پذیری بالا، وزن سبک و تحمل فشار بالا، از طراحی برتری برخوردار هستند. علاوه بر این، محصولات تولید شده از مواد PE80 و PE100 نسبت به PE63، دارای ضخامت کمتر و مقاومت بالاتر هستند. همچنین، آن‌ها در برابر تابش نور ماورا بنفش خورشید، مقاومت بالایی دارند. این مجموعه ویژگی‌ها، آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در محیط‌ های مختلف تبدیل می‌کند.

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

مزایای لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

از مزایای بیشمار این لوله‌های پلی اتیلن به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

  •    مقرون به صرفه بودن و کم حجم
    •    مقاوم در برابر پرتو ماورا بنفش, اسید و مواد شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی
    •    ساخته شده از بهترین مواد به منظور حصول اطمینان از کارکرد دقیق و طولانی مدت
    •    بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
    •    قابليت نصب در عمق و سطح خاك
    •    مقاوم در برابر كشش در هنگام نصب
    •    وزن سبك
    •    كمترين فضای لازم برای نگهداری در انبار
لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

بیشتر بخوانید : تفاوت لوله نیو پایپ و لوله پلی اتیلن

معایب لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

معایب لوله پلی اتیلن را بسیار باید موشکافانه و با احتیاط بررسی نمود، لوله پلی اتیلن آنقدر مزایا دارد که وارد نمودن ایرادی به آن بسیار سخت و با اما و اگر روبرو خواهیم بود.

معایب لوله پلی اتیلن را میتوان نقاط ضعف نامید چون با بررسی این موارد، برای هر کدام از آنها راه حلی پایدار و منطقی وجود دارد.

نقاط ضعف لوله های پلی اتیلن 32 میلیمتر عبارتند از :

  • امکان ایجاد خراش و بریدگیهای عمیق در سطح لوله هنگام حمل و نصب لوله ها
  • نیاز به حفاظت در مقابل تاثیر سوء اشعه ماوراء بنفش
  • افت مقاومت با گذشت زمان و تشدید آن با افزایش درجه حرارت
  • ضعف در مقابل مکش و خلا  ایجاد شده در لوله
  • تاثیر سوء مواد نفتی و برخی از مواد شیمیائی ازقبیل الکل ها، هالوژن ها و آروماتیک ها بر روی این لوله‌ها
لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

خرید لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

همانطور که اشاره کردیم، لوله پلی اتیلن ۳۲ میلیمتر در کاربرد‌های گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.از این رو فروشگاه‌های متعددی هستند که به عرضه انواع لوله و اتصالات می‌پردازند.

علی رغم وجود فروشگاه‌های متعدد، تنها مراکز فروش محدودی هستند که فرصت خرید مطمئن و رضایت بخش را در اختیار شما، مشتریان محترم قرار می‌دهند. سهل انگاری در انتخاب یک فروشگاه معتبر باعث هدر رفتن هزینه‌های شما می‌شود. برای خرید لوله پلی اتیلن ۳۲ میلیمتر پیشنهاد می‌کنیم به سایت تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن و اتصالات وزین پایپ مراجعه کنیداز کارشناسان فروش اطلاعات لازم دریافت کنید و از کیفت بالا و مقرون به صرفه بودن کالا مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید و برای خرید اقدام کنید.

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

بیشتر بخوانید : کاربرد لوله پلی اتیلن کاروگیت

قیمت لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 

عوامل بسیار زیادی بر قیمت لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر اثر می گذارد که هر کدام از آنها تاثیر متفاوتی بر قیمت نهایی این نوع لوله پلی اتیلن خواهد داشت که همین امر باعث متفاوت قیمت لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر در کارخانه های گوناگون شده است. یکی از مهمترین عواملی که باعث تنوع در قیمت لوله های پلی اتیلن و به ویژه لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر می شود، جنس مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید آنها می باشد.

بدون شک کارخانه ای که در تولید لوله های پلی اتیلن خود از مواد اولیه مرغوب تر و با کیفیت تر استفاده کند، محصول تولیدی خود را با قیمت بیشتری عرضه خواهد کرد. علاوه بر کیفیت مواد اولیه میزان خلوص آنها نیز بر قیمت نهایی لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر اثرگذار خواهد بود. به طوریکه هرچقدر مواد اولیه خالص تر باشد، محصول تولید شده به استاندارد ها نزدیک تر خواهد شد و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وزین پایپ با بیش از ۳ دهه تجربه در زمینه تولید و فروش انواع لوله پلی اتیلن یکی از پیشگامان صنعت لوله پلی اتیلن میباشد که لوله های پلی اتیلن را در گرید های مختلف ( PE63, PE80, PE100)  و درجه یک٬ درجه دو و درجه سه تولید و به فروش می رساند. لوله های پلی اتیلن موجود در وزین پایپ را با نشان استاندارد و ضمانت بی قید و شرط می توانید تهیه نمایید.

جهت سفارش لوله پلی اتیلن دو جداره و دیگر لوله و اتصالات پلی اتیلن می توانید با کارشناسان فروش وزین پایپ در ارتباط باشید و ضمن خرید مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت نمایید.

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

جمع بندی

با توجه به مطالب بالا از مزایا و کاربرد لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر مطلع شدیم .یکی از لوازم آبیاری در قسمت لوله و اتصالات، لوله 32 میلیمتری است که به لوله‌های 1 اینچ و لوله پلی‌اتیلن نمره 1 نیز مصطلح است. لوله 32 میلیمتری در کلاف‌های مختلفی تولید می‌شوند اما در بازار عمدتاً کلاف‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متری  عرضه می شود. شرکت وزین پایپ برای مشتریان خود امکان خرید لوله 32 میلیمتری را در متراﮊ مختلف فراهم کرده است.

وزین پایپ تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن و اتصالات

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...